Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wanita Gila Melahirkan Anak Sendirian Di Tepi Jalan...


China – Seorang ibu yang tidak mempunyai rumah  telah melahirkan anak lelakinya di lorong gelap sebuah pasar raya di daerah Baiyun. Dengan berbekalkan gunting sahaja, beliau menggunting tali pusat bayinya dan uri dibuang ke dalam tong sampah.Beliau kemudiannya berjalan sehingga lebih 6 KM sambil mengendong bayi yang baru lahir tersebut.
          Bayi tersebut langsung tidak dibalut dengan kain oleh wanita tersebut. Orang sekeliling cuba menghulurkan bantuan terhadap wanita tersebut tapi tidak dibenarkan oleh wanita terbabit. Namun selepas didesak orang ramai,akhirnya bayi tersebut di bawa ke hospital berdekatan. Namun, wanita itu bertindak keluar dari hospital tersebut selepas kira-kira lima jam berada di sana.
            Dia kemudiannya sekali lagi dilihat merayap di sekitar jalan di bandar itu.Malah dia sempat meletakkan bayinya di atas jalan tanpa sebarang alas sewaktu hendak meminum air di dalam lopak berhampiran.Polis dipanggil tidak lama selepas itu bagi membolehkan keadaan wanita dan bayi lelakinya diberikan rawatan sekali lagi di hospital.
           Pihak hospital memaklumkan yang wanita tersebut mengalami masalah tekanan jiwa dan mental yang teruk. Difahamkan wanita tersebut sudah merayap di sekitar bandar Guangzhou sejak beberapa bulan lalu dan hanya memakan sisa-sisa makanan yang dibuang.







#I wonder siapa la agaknya bapa bayi tu yewp.??? Hurmmm.. ==?

Sumber : TabekPuang

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

5 Responses to Wanita Gila Melahirkan Anak Sendirian Di Tepi Jalan...

  1. 1st...baby ni dah besar skg...nama dia, x silap aku, syaz....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohh ye ke.? bkn baby nie nmne dye Ahmad ke.?

      Delete
  2. kesian ko syaz...kurang kasih sayang..dah lah gay..puihk

    ReplyDelete
  3. syaz oi, tukar tajuk tu.....jgan la ckap wanita gila...x sopan.....tulis la "wanita sakit mental"....sopan skit....sesuai dgan personaliti bapok ko tu...kui3.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. mende ko bapok..puihhhh., apa aq buat sume salah laa ko kata.? puihhhh....

      Delete

Syaz Alexandria Own's. Powered by Blogger.

Search